kassa
Als particuliere klant kan je enkel online bestellen.
Dit doe je in 4 eenvoudige stappen:
Stap 1: kies je producten en voeg ze toe aan je winkelwagen
Stap 2: vervolledig je gegevens, vul je kortingscode in en duid het land van verzending aan
Stap 3: geef het leveringsadres op of kies een afhaalpunt
Stap 4: kies hoe je wenst te betalen en je komt op de beveiligde betaalpagina om de betaling uit te voeren
Proficiat! Je order is geregistreerd en wordt verwerkt, verpakt en eerstdaags geleverd.
Wens je als professionele klant te bestellen, log je dan hier eerst in.
Heb je nog geen login? Klik dan hier om je te registreren en dealer te worden.
Elke dealer die meewerkt aan onze online verkoop kan je zo'n kortingscode bezorgen. Je vindt de code op zijn website of in het verkooppunt zelf.
Een account is nodig bij het bestellen zodat wij over jouw gegevens beschikken om jouw bestelling correct uit te voeren.
Ga naar inloggen, geef je emailadres op en ga verder om nog enkele noodzakelijke gegevens aan te vullen en klaar !
Geen probleem, met je e-mailadres is het mogelijk om snel een nieuw wachtwoord in te stellen. Ga naar 'wachtwoord vergeten ?', vul je e-mailadres in en druk op verzenden. Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Deknudt Frames is een familiebedrijf dat al bijna 100 jaar gespecialiseerd is in het ontwerpen, produceren en verkopen van fotokaders. Ons gemotiveerd team van medewerkers staat voor je klaar !
Je kan bij ons terecht voor fotokaders en alle mogelijke andere producten waar je een foto kan in plaatsen. Van originele fotosleutelhangers tot prachtige wanddecoraties.
Ben je vakfotograaf of professioneel bezig met de verkoop van fotokaders en foto-gerelateerde producten, aarzel dan niet het contactformulier voor professionele klanten in te vullen. We contacteren je zo snel mogelijk.
Je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk.
Na het bevestigen van jouw bestelling, ontvang je van ons meteen een ontvangstbevestiging. Daarna wordt de bestelling verwerkt, verpakt en eerstdaags verstuurd naar het opgegeven leveringsadres. We houden je op de hoogte via e-mail.
Je kunt jouw bestelling ook volgen via je account. Ga daarvoor naar je account en vervolgens naar Dashboard. Bekijk hier een overzicht van je laatste bestellingen of bekijk een bestelling in detail. Je ziet ook meteen de bestelstatus van je bestellingen en je kan je factuur downloaden.
Levering enkel mogelijk in onderstaande landen:
Via onderstaande stappen, kan je eenvoudig een probleem melden. Dit is mogelijk tot 2 weken na levering.
Je krijgt onmiddelijk een ontvangstbevestiging.